איך מפיקים עיתון חברה באפס מאמץ

העלאת שכר, בונוסים, שי לחג, כל אלה הם דברים שתמיד כיף לעובדים לקבל, אך האם יצא לכם פעם לראות את הגאווה על פניו של עובד, כשהוא מראה למשפחתו וחבריו את הכתבה המפרגנת שכתבו עליו בעיתון החברה? הסיפוק שגורמת לו ההכרה בתרומתו לארגון? 

הפקת עיתון עובדים או מגזין חברה, היא הדרך המושלמת להראות לעובדי החברה עד כמה הם באמת חשובים לכם. עיתון כזה מייצר הזדהות של העובדים עם ערכי הארגון ומחזק את תחושת השייכות והמחויבות שלהם. 

אז איך ייתכן שיש ארגונים שעדיין אין להם מגזין עובדים? (ולא – ניוזלטר לא נחשב ככזה!) 

חלקכם אולי יופתעו לשמוע, אבל בדרך כלל אין מדובר בהיעדר תקציב. רוב מנהלי ומנהלות משאבי האנוש בהחלט מודעים לחשיבות של עיתון חברה, ונושא התקציב הוא שולי. אפשר בהחלט לייצר עיתון איכותי ובעל ערך גם בהפקה דלת תקציב. 

הטענה העיקרית שאנו שומעים ממנהלי משאבי אנוש ומנהלי רווחה שפונים אלינו להפקת עיתון עובדים או מגזין חברה, היא: "אני רוצה להפיק עיתון לעובדים, אבל אין לי זמן להתעסק בזה, להתחיל לאסוף חומרים, לדרבן את העובדים לכתוב. כולם תמיד עסוקים ואני לא אוהב.ת לנדנד. אני צריכ.ה מישהו שייקח על עצמו את כל האופרציה הזאת". 

ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!  אנחנו יודעים שאתם.ן עמוסים.ות מאוד ומכבדים את הזמן שלכם. עם ניסיון של למעלה מ- 13 שנים בהפקת מגזינים פנים וחוץ ארגוניים, אנו נבצע עבורכם את כל ההפקה מא' ועד ת' – מהשלב הרעיוני, דרך איסוף החומרים, ביצוע תיאומים עם הכותבים השונים ומעקב אחרי ההתקדמות (תנו לנו להיות ה"נודניקים"☺), קיום ראיונות עם העובדים, כתיבה, עריכה, עיצוב גרפי, הכנת קובץ דיגיטלי והדפסה במידת הצורך. הכול כלול!

אנחנו נמנה איש קשר אחד שינהל את הפרויקט מתחילתו עד סופו ויפקח על כל התהליך לאורך כל הדרך עד לקבלת מוצר מושלם ומהודק, לשביעות רצונכם.ן המלאה. כל מה שתצטרכו לעשות זה רק להפיץ את העיתון לעובדים. 

מנהל/ת משאבי אנוש, כוח אדם, רווחה? עכשיו זה הזמן להתחיל לעבוד על עיתון עובדים לראש השנה או מגזין חברה לסיכום השנה, ובינינו, השנה שעברה עלינו ודאי יצרה לא מעט סיפורים מרגשים. תנו לנו אור ירוק ונתחיל לעבוד. לקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטים כאן, וניצור קשר בהקדם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.