איך מייצרים תוכן שמושך לקוחות?

בוקר גשום אחד, הטלפון מצלצל במשרדנו. על הקו נמצא ד., יועץ זוגי מאחד המושבים באזור השרון.

"אני זקוק למאמרים מקצועיים ואיכותיים לאתר שלי ולניוזלטר וראיתי שאתם מתעסקים בשיווק באמצעות תוכן. מה זה אומר בדיוק?", הוא מתעניין. 

"שמחים על השאלה. שיווק באמצעות תוכן אומר שאתה צריך להעניק לגולשים שלך וללקוחותיך מידע בעל ערך עבורם, טיפים שישרתו אותם, שיתרמו להם ידע, ולאו דווקא לנסות למכור להם את השירות שלך באופן ישיר. ברגע שהם יקבלו ממך מידע בעל ערך, אתה תיתפס כמומחה בתחומך, תייצר אמינות, ובפעם הבאה שהם יחפשו שירות כמו שלך, הם ידעו לאן לפנות. חשוב על כך כסוג של בניית מערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי. המסר צריך לעסוק פחות במכירה ישירה".

"הבנתי. אז יש לי נושא מצוין למאמר הראשון שאני רוצה לכתוב, וייתן המון ערך לקוראים. אני רוצה מאמר שמסביר כיצד יעוץ זוגי יכול לסייע לזוגות שנקלעים למשבר אמון בעקבות בגידה".

"אבל זה הכי מכירתי שיש. It goes without saying. הרי ברור לכל שייעוץ זוגי יכול לסייע במקרה כזה. זה בערך כמו ששרברב יכתוב מאמר על חשיבות השימוש באיש מקצוע לפתיחת סתימות בשירותים".

"אבל זה באמת חשוב להשתמש באיש מקצוע לפתיחת סתימות בשירותים", הוא אומר.

"ברור שזה חשוב, אבל זה ידוע. אין בכך שוב מידע חדש או תרומה לקורא. הוא יכול באותה מידה לשים מודעת פרסום עם פרטי הקשר שלו ולכתוב בה שהוא מטפל בסתימות בשירותים. בעולם שבו אנחנו מוצפים פרסומות מכל כיוון 24/7, הסיכוי שלך למשוך כך את תשומת הלב הוא קלוש. לאנשים נמאס שמנסים למכור להם. אנחנו בטוחים שגם אתה עצמך מדלג בקלילות בין פרסומות. אם אתה רוצה שיתייחסו למה שיש לך לומר, אתה צריך לספק מידע שלא זועק בקולי קולות: 'פרסומת לפניך'.

"אז על מה כותבים?", הוא שואל.

"אתה רוצה לעורר עניין? כתוב מאמר שנושאו: "חמישה סימנים מובהקים לכך שבן הזוג שלך בוגד בך", או "מהם הסימנים האדומים שעלולים להעיד שהזוגיות שלכם במשבר?", או אפילו "ארבעה טיפים לשבירת השגרה בזוגיות". רק אל תשכח לרשום בסוף המאמר שאתה יועץ זוגי ואיך יוצרים עמך קשר".

לשמחתנו הוא קיבל את עצתנו. ומה איתכם, גם לכם חסרים רעיונות למאמרים מעניינים שימשכו לקוחות? שתפו אותנו ונשמח לעזור.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.