כמו בכל דבר בחיים - גם בשיווק ופרסום לא צריך להיסחף

חודש ינואר הותיר אותנו המומים מול מראות היישובים שהוצפו ונזקי הגשם. בואו נודה – כמות הגשם שירדה, כמעט ללא הפסקה, בתקופת זמן כה קצרה, הייתה קצת מוגזמת. ואם מדברים על מוגזם, הרי שאם חושבים על זה, כל דבר בחיים שנעשה בהגזמה, הסיכוי שיצא ממנו משהו טוב הוא קלוש. יתרה מכך, לעתים הוא אף עלול להסב לנו נזקים של ממש, כמו שעשה הגשם המוגזם להרבה מאוד אנשים ובתי עסק. במקרה הזה לצערנו, אין לנו שליטה באיתני הטבע, אבל בהרבה מאוד תחומים בחיים, זה כן תלוי בנו, כמו בתחום השיווק והפרסום למשל.

המירוץ התמידי והמוגזם לעתים, בניסיון לעקוף את המתחרה ולבלוט יותר ממנו, עלול להיות בעוכרינו, כי אז, בפרץ אחד מוגזם של יצירתיות, אנחנו עלולים לפספס את המטרה. לא פעם קורה שלוקח לנו די הרבה זמן להבין מה מנסים למכור לנו. פרסומת אחת כזו רצה בימים אלה על מסכי הטלוויזיה.
טאלנטים? יש! תפאורה של טקס הוליוודי? יש! גם תסריט לאוסקר ומוזיקה דרמטית ברקע יש, ורעש וצלצולים והתרגשות....וכל זה כדי לפרסם....בנק!! אם יש כאן מישהו שההפקה האקסטרה מוגזמת ו- over יצירתית הזו שכנעה אותו לפתוח חשבון באותו בנק, שיקום.

To make a long story short, או במקרה הזה To keep it simple, מה שאנחנו מנסים לומר הוא שלפעמים, בעולם שבו אנו מוקפים מסרים פרסומיים מכל עבר ובכל רגע נתון, דווקא הפשוט יכול לעבוד טוב יותר. בלי זמרי ליווי וזיקוקי די-נור. פשוט פשוט. להתחבר ללקוח מהמקום האישי, לדייק את המסר ולהעבירו בצורה שתואמת לו, ולא בצורה מוגזמת, מתאמצת ומאולצת, שאין כל קשר בינה לבין מה שרצינו לומר.
אה...כן....ואם כבר יצרתם את המסר הנכון שאתם ממש גאים בו, אין צורך "להציף" את הלקוח הפוטנציאלי שלכם במיילים יומיומיים. זה רק עלול להבריח אותו. זכרו....לכל דבר יש את המינון הנכון לו. היזהרו לא להיסחף - גם עם הזרם!!! 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.